A Beachflag és a nyári marketing alkalmazásuk
Egy beachflag miért lehet fontos elem minden vállalkozás számára, főként nyáron? Rövidebb értekezés a strandzászlók marketing célú felhasználásáról strandszezonban.
Végre itt a nyár, elindult a strandszezon és sorban nyitnak a baráti sörözéseknek helyszínül szolgáló kiülős helyek. Nincs is kellemesebb időtöltés annál, mint a hosszú esős időszak után elcsípni egy napsütéses délutánt és hekket eszegetni kedvenc vendéglátóipari egységünkben. Igazi feltöltődés lelkünknek a ráérős nézelődés, a büfék választékának áttekintése, majd ennivalónk jóízű elfogyasztása. A hosszú büfésorok között sétálgatva már messziről láthatjuk, ahogy a strandzászlók közelebb hívogatnak minket. Egy látványos grafikájú Beachflag óhatatlanul felkelti érdeklődésünket. Kíváncsivá válunk, vajon mi az üzenete, mire akarja felhívni a figyelmünket.
Milyen üzenetet tartalmazzon egy Beachflag?
Kültéri használat esetén a strandzászló grafikájának mindig nagyon egyszerűnek és megfelelő méretűnek kell lennie, hiszen a Beachflag a szél irányának megfelelően mozgásban van. Szélcsend esetén sem árt, ha az üzenet könnyen olvasható nagyobb távolságról is.
Leggyakrabban csak a cég logója látható a strandzászlón nemes egyszerűséggel azt jelezve, hogy kit és mit találunk azon a helyen. Ha a Beachlflag mérete lehetővé teszi, akkor a cég nevét is érdemes szerepeltetni a grafikán. Amennyiben a strandzászló grafika mérete lehetővé teszi, gyakran helyezik el a Beachflagen az adott rendezvény vagy sportesemény megnevezését, illetve a legfontosabb információkat.
Minden marketinghez kicsit is értő ember tudja, hogy a cél az, hogy az emberek tudatába minél jobban beépüljön az adott márka. Minél többet látjuk a cég logóját és nevét, annál biztosabb, hogy az igény felmerülésekor a sok konkurens cég közül minket választanak. Nagyobb cégek ezt már annyira tökélyre fejlesztették, hogy színekről is ők jutnak eszünkbe. Gondoljunk csak például a lila színre és a csokoládéra vagy a magenta színre és a telekommunikációra. Mindenki kivétel nélkül tudja, hogy melyik két cégre gondoltam. Szóval marketing szempontjából nagyon fontos cégünk állandó jelenléte az emberek mindennapjaiban, akár strandzászlók megfelelő elhelyezésével.
Egy későbbi blog bejegyzésünkben szót ejtünk majd arról, hogy a strandzászlók milyen formában és méretben választhatóak, illetve szeretnénk segítséget nyújtani abban, hogy hova milyen talpat érdemes választani.