beachflag

A Beachflag és a nyári marketing alkalmazásuk

Egy beachflag miért lehet fontos elem minden vállalkozás számára, főként nyáron? Rövidebb értekezés a strandzászlók marketing célú felhasználásáról strandszezonban.

Végre itt a nyár, elindult a strandszezon és sorban nyitnak a baráti sörözéseknek helyszínül szolgáló kiülős helyek. Nincs is kellemesebb időtöltés annál, mint a hosszú esős időszak után elcsípni egy napsütéses délutánt és hekket eszegetni kedvenc vendéglátóipari egységünkben. Igazi feltöltődés lelkünknek a ráérős nézelődés, a büfék választékának áttekintése, majd ennivalónk jóízű elfogyasztása. A hosszú büfésorok között sétálgatva már messziről láthatjuk, ahogy a strandzászlók közelebb hívogatnak minket. Egy látványos grafikájú Beachflag óhatatlanul felkelti érdeklődésünket. Kíváncsivá válunk, vajon mi az üzenete, mire akarja felhívni a figyelmünket.

Uszony_osszerakott

Milyen üzenetet tartalmazzon egy Beachflag?

Kültéri használat esetén a strandzászló grafikájának mindig nagyon egyszerűnek és megfelelő méretűnek kell lennie, hiszen a Beachflag a szél irányának megfelelően mozgásban van. Szélcsend esetén sem árt, ha az üzenet könnyen olvasható nagyobb távolságról is.

Leggyakrabban csak a cég logója látható a strandzászlón nemes egyszerűséggel azt jelezve, hogy kit és mit találunk azon a helyen. Ha a Beachlflag mérete lehetővé teszi, akkor a cég nevét is érdemes szerepeltetni a grafikán. Amennyiben a strandzászló grafika mérete lehetővé teszi, gyakran helyezik el a Beachflagen az adott rendezvény vagy sportesemény megnevezését, illetve a legfontosabb információkat.

Minden marketinghez kicsit is értő ember tudja, hogy a cél az, hogy az emberek tudatába minél jobban beépüljön az adott márka. Minél többet látjuk a cég logóját és nevét, annál biztosabb, hogy az igény felmerülésekor a sok konkurens cég közül minket választanak. Nagyobb cégek ezt már annyira tökélyre fejlesztették, hogy színekről is ők jutnak eszünkbe. Gondoljunk csak például a lila színre és a csokoládéra vagy a magenta színre és a telekommunikációra. Mindenki kivétel nélkül tudja, hogy melyik két cégre gondoltam. Szóval marketing szempontjából nagyon fontos cégünk állandó jelenléte az emberek mindennapjaiban, akár strandzászlók megfelelő elhelyezésével.

strandzaszlo_uszony

Egy későbbi blog bejegyzésünkben szót ejtünk majd arról, hogy a strandzászlók milyen formában és méretben választhatóak, illetve szeretnénk segítséget nyújtani abban, hogy hova milyen talpat érdemes választani.