sajtófal, pop-up fal

Hogyan készül a Pop-up sajtófal?

Hogyan készül a Pop-up sajtófal? Minden igényesen kivitelezett sajtófal alapja a minőségi grafika. A nyomdakész grafikai anyag kétféleképpen jöhet létre: A megrendelő nyomdakészen megküldi nekünk – minden tudnivaló a weboldalunkon található „anyagleadási paraméterek”fül alatt olvasható Grafikus kollégánk készíti el a megrendelő elképzelésének megfelelően A grafikai anyagot szerkesztő programban 67,5 cm-es függőleges panelekre „szeleteljük”, majd 3 […]

roll-up

Roll-up reklámot csak fotó minőségben. Ön se adja alább!

Roll-up reklámot csak fotó minőségben. Ön se adja alább! Bizonyára Ön is látott már pixeles képeket az interneten vagy nyomtatott felületeken. A pixeles képek a gyenge minőségből, nem megfelelő méretű képek felnagyításából következnek. Kerülje el, hogy a roll-up nyomata pixeles legyen! A roll-up reklámok 95%-ban beltérben láthatók, ahol a reklám célcsoportja gyakran egészen közelről is láthatja a […]

promóciós pult

A promóciós pultok gyakorlati alkalmazása

Valószínűleg elég sokan találkoztak már szupermarketek vagy nagyobb áruházláncok sorai között kóstoltató pultokkal, ahonnan az újdonsült termékeket kínálták csinos öltözékű hostess lányok. Az ilyen pultok szakmai elnevezése promóciós pult. Hogyan használható egy promóciós pult a gyakorlatban? Ha egyszerű reklámmegjelenésre van szüksége a vállalkozásoknak, akkor roll-up, vagy az exkluzívabb hatás érdekében a sajtófal megjelenés ajánlott. Ezek […]

sajtófal

Sajtófal és a kiállítási szezon

A február és a március kedvelt kiállítási szezon, így kisebb-nagyobb cégek igyekeznek megmutatni magukat egy-egy tematikus expo alkalmával. Ráadásul a megjelenési lehetőségek száma rengeteg, ezért érthető, ha a vállalkozások több kiállításra utaznak el. A sok expo és roadshow forgatagában érdemes kitűnni valamilyen display reklámhordozó eszközzel, például sajtófallal. A sajtófalról röviden A pop-up fal, közismertebb nevén […]

roll-up blog

Roll-up hosszú távra – laminálással

A roll-up reklámhordozók legfontosabb és legsérülékenyebb része minden esetben a nyomat. Többszöri használat esetén könnyedén karcolódhat és gyűrődhet. A kiállító cég imázsát azonban ronthatja egy bekunkorodó szélű vagy elmaszatolódott grafikájú roll-up. A probléma érthető, hiszen rengeteg olyan felhasználóról tudunk, akik akár évekig is használnák ugyanazt a roll-up szerkezetet. A marketing- és reklámcélok érdekében hogyan érhető el, […]